مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 07:142019-10-21سياسي

دستگیری روح الله زم هشداری برای خائنان به وطن است/ نفوذ در حیاط خلوت دشمن


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بابیان اینکه دستگیری روح الله زم هشداری برای خائنان به وطن محسوب می شود، گفت: با این اقدام حیاط خلوت دشمن درهم شکست.

- ابوالفضل حسن بیگی در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه روح الله زم مدیر شبکه معاند آمدنیوز ازجمله عناصر تحت هدایت اسراییل و سازمان موصاد بود، ابراز داشت: برای اینکه دست آن ها در ابعاد بین الملل رو نشود این فرد با مشروعیت کاری تحت عنوان پناهندگی در اختیار فرانسه قرار داشت و سیستم امنیتی اسراییل این فرد را هدایت می کرد.

وی ضمن بیان اینکه همه می دانند ازنظر ضریب هوشی و توانایی زم بسیار ضعیف و حقیر است، افزود: با دستگیری وی ادعای بالا در حداقل ها ماند عده ای از داخل ایران گزارش ها، اطلاعات و اخبار را برای سیستم او ارسال و از این طریق بازار او را داغ می کردند.

عضو کمیسیون سیاست خارجی و امنیت داخلی مجلس بابیان اینکه روح الله زم خیانت های بسیاری به کشور کرد اما ازآنجاکه امنیت وی با فرانسه بود امکان دستگیری وجود نداشت، ابراز داشت: درگذشته وزارت اطلاعات فیلمی را نشان داد که ایشان در همه جا تحت کنترل است لذا چتر اطلاعاتی وزارت اطلاعات رو سر ایشان بود تا به این نتیجه رسیدند باید روح الله زم به ایران برگردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری روح الله زم هشداری برای خائنان به وطن است/ نفوذ در حیاط خلوت دشمن

دستگیری روح الله زم هشداری برای خائنان به وطن است/ نفوذ در حیاط خلوت دشمن