مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 07:042019-10-21اقتصادي

تدوین نحوه برخورد با خودروهای شوتی در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز


رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: خودروهای شوتی با سرعت غیرقانونی اقدام به حمل کالای قاچاق می کنند که در جهت برخورد با این پدیده زشت و غیرقابل قبول، - مقرر شد برخوردهای لازم تدوین و اعمال شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، علی مؤیدی خرم آبادی رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز صبح امروز (دوشنبه) در نشست این ستاد که در محل وزارت کشور با حضور رحمانی فضلی برگزار شد، اظهارداشت: در این جلسه 5 دستور جلسه را بررسی کردیم و پیشرفت سامانه های قاچاق کالا و ارز توسط حاضرین مورد بحث قرار گرفت.

  وی افزود: در ارائه گزارش هایی که اعضای جلسه داشتند مشخص شد که بعضی از دستگاه ها مانند شرکت هواپیمایی کشور، ناجا، وزارت جهاد و صمت پای کار هستند که از آنها تقدیر و تشکر می کنم.

رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: متأسفانه برخی دستگاه ها هنوز هماهنگ با برنامه مصوب شده این ستاد حرکت نکرده اند، به عنوان مثال در گمرک و در برخی از حوزه های وزارت صمت و جهاد و وزارت راه، عقب ماندگی کاری مشاهده می شود.

مؤیدی تصریح کرد: مبحث بعدی که در دستور کار قرار دادیم خودروهای شوتی یا سرعت بالا بودند که این خودروها با سرعت غیرقانونی اقدام به حمل کالای قاچاق می کنند و در جهت برخورد با این پدیده زشت و غیرقابل قبول، قرار شد تا برخوردهای لازم تدوین و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین نحوه برخورد با خودروهای شوتی در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز

تدوین نحوه برخورد با خودروهای شوتی در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز