مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 06:592019-10-21اقتصادي

سامانه تصمیم در شهرستان های استان زنجان فعال است


معاون امور  اجتماعی بهزیستی استان زنجان گفت: سامانه تصمیم در شهرستان های استان زنجان فعال است و طی شش ماه امسال 917 زوج متقاضی طلاق در این سامانه پذیرش شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از بهزیستی استان زنجان سلمان حسینی با بیان اینکه کاهش نرخ طلاق در وهله اول مستلزم آگاه سازی و برنامه ریزی های مستمر است ، گفت: زنجان چهاردهمین استانی است که سامانه کاهش طلاق را با عنوان سامانه تصمیم در کشور راه اندازی کرده است.

وی با اشاره به اینکه مرکز مستقل و دولتی مداخله در خانواده به منظور کاهش طلاق و سامانه تصمیم در 4 شهرستان زنجان، خدابنده، ابهر و خرمدره فعال است، اظهار کرد : مرکز مداخله در خانواده به منظور کاهش طلاق از همان ابتدای راه اندازی، سعی کرده در مواجهه با اختلافات خانوادگی با مداخله تخصصی روان شناختی و مددکاری، زمینه های تحکیم بنیان خانواده را فراهم کرده و از بروز طلاق های احساسی و غیرمنطقی جلوگیری کند.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان زنجان گفت: راه اندازی این سامانه تاکنون بازخوردهای خوبی داشته و موجب شده تا افراد ثبت نام کننده در سامانه بعد از دریافت مشاوره اگر امکان سازش بود، سازش می یابند و اگر نتوانند به هیچ طریقی سازش یابند، پرونده به دادگستری ارجاع داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه تصمیم در شهرستان های استان زنجان فعال است

سامانه تصمیم در شهرستان های استان زنجان فعال است