مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 06:492019-10-21فرهنگي

دو کاندیدا از شاهین شهر در جشنواره تئاتر استان و جشنواره کودک


معاون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهین شهر گفت: امسال تئاتر شاهین شهر با دو نماینده در سی و یکمین جشنواره تئاتر استان و بیست و ششمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان حضور دارد.

- رضا توماری در گفت وگو با ایسنا، گفت: امسال در مرحله انتخابی آثار راه یافته به سی و یکمین جشنواره استانی تئاتر 5 اثر از شاهین شهر حضور داشت، که نمایش های شصت و گراز گوی سبقت را از رقیبان ربوده و نظر داوران را به خود جلب کرد.

وی تصریح کرد: نمایش شصت به نویسندگی و کارگردانی هومن حیدری در ژانر اجتماعی، به موضوع اثرگذارِ ارتباط زوجین در تحکیم بنیان خانواده و لزوم ایجاد اعتماد متقابل بین زوجین پرداخته و با نمایش برخی آسیب ها از جمله شک و تردیدها به لزوم روابط عاطفی گسترده تر در زندگی زناشویی تأکید می کند و نمایش گراز به کارگردانی و نویسندگی هادی عسکری نیز، موضوع اعتیاد و تأثیرات نامطلوب آن در زندگی و چالش های ناهنجار آن در خانواده را به تصویر کشیده است.

معاون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهین شهر، خاطرنشان کرد: امسال، 21 نمایش در سطح استان، برای ورود به سی و یکمین جشنواره استانی تئاتر، با یکدیگر رقابت کردند، که دو بار درخشیدن نام شاهین شهر در میان 10 اثر پذیرفته شده می تواند بیانگر توانمندی و پتانسیل بالای این شهرستان در هنرهای نمایشی و تئاتر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو کاندیدا از شاهین شهر در جشنواره تئاتر استان و جشنواره کودک

دو کاندیدا از شاهین شهر در جشنواره تئاتر استان و جشنواره کودک