مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 06:412019-10-21اقتصادي

فعال شدن33 معدن کوچک مقیاس


تا 21 مهر امسال، 33 معدن احیا و فعال شد.

- به نقل از سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، رییس هیئت عامل ایمیدرو گفت: به منظور اجرای طرح احیا، فعال سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس، تا 21 مهر امسال، 33 معدن احیا و فعال شد.

آقای خداداد غریب پور افزود:​ ایمیدرو در کنار فعالیت های توسعه ای برای معادن بزرگ، توسعه معادن کوچک را به دلیل مزیت های آن از جمله ایجاد اشتغال، رونق مناطق محروم و تامین مواد اولیه کارخانه ها به اجرا گذاشته است.

وی ادامه داد: کارگروه طرح احیا، فعال سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس، تاکنون 12 استان شامل آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، زنجان، فارس، قم، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، مرکزی و ایلام را با حضور اعضای شورای هماهنگی طرح مورد پوشش قرار داده است.

رییس هیئت عامل ایمیدرو گفت: برای استان های دیگر نیز برنامه ریزی برای حضور اعضای شورای هماهنگی طرح، تدارک دیده شده تا تصمیمات لازم در محل انجام شود.

ارائه راهکار کلینیکی برای 210 معدنآقای غریب پور با تشریح جزییات اقدامات انجام شده در طرح احیا، فعال سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس، تصریح کرد: در حال حاضر، آمار معادن 31 استان دریافت شده و 664 معدن پایش استانی و مراجعه های موردی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال شدن33 معدن کوچک مقیاس

فعال شدن33 معدن کوچک مقیاس