مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 06:262019-10-21دانش

سمینار خلق ثروت در بستر فناوری


سمینار یک روزه خلق ثروت در بستر فناوری با رویکرد توسعه کسب و کارهای فناورانه به همت پارک علم و فناوری و به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما از اردبیل دکتر ابراهیم پور رییس پارک علم و فناوری اردبیل هدف از برگزاری این سمینار را آشنایی نخبگان، اساتید و دانشجویان با حوزه فناوری عنوان کرد و افزود: 44درصد بیکاران جامعه را فارغ التحصیلان دانشگاهی تشکیل می دهند و67درصد بانوان نیز بیکار هستند.

وی گفت: ما با افتخار می توانیم بگوییم که در سال 98 شرکت های دانش بنیان از20به 30 مورد افزایش و نزدیک به 75درصد افزایش در واحدهای فناوری داشتیم که این واحدها همه در حوزه اشتغال فعالیت می کنند ، 230 تیم کارآفرین داریم و پارک علم وفناوری توانسته برای بالای 700نفر اشتغال ایجاد بکند.

رسولی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل نیز با بیان اینکه تعامل خوب دانشگاه با پارک علم و فن آوری استان تجاری شدن 28محصول این دانشگاه را در پی داشته افزود: طی یک سال و نیم گذشته 320 نفر فارغ التحصیل دانشگاه آزاد واحد اردبیل در صنایع نوآورانه و شرکت های دانش بنیان اشتغال یافته اند .

محمدلو مدیر کل امور بانوان استانداری اردبیل نیز حمایت های ویژه از زنان در جهت توسعه اقتصادی استان را یادآواری کرد و گفت: بسیاری از موانع و محدود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمینار خلق ثروت در بستر فناوری

سمینار خلق ثروت در بستر فناوری