مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 05:102019-10-21حوادث

خط و نشان رییس پلیس تهران برای عرضه کنندگان لباس پاره


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ، درباره اقدامات پلیس برای برخورد با فروشندگان و عرضه کنندگان لباس های نامتعارف در بازار، - سردار رحیمی درباره اقدامات پلیس برای برخورد با فروشندگان و عرضه کنندگان لباس های نامتعارف توضیحاتی داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ، درباره اقدامات پلیس برای برخورد با فروشندگان و عرضه کنندگان لباس های نامتعارف در بازار، گفت: اقداماتی که نیروی انتظامی انجام می دهد، موضوعی همه جانبه است.

سردار رحیمی افزود: همانطور که با فروشندگان موادمخدر، معتادان متجاهر، مفسدان اقتصادی، سارقان و جرایم جنایی برخورد می کنیم؛ با عرضه کنندگان و تولیدکنندگان لباس های نامتعارف در سطح پایتخت نیز در حال برخورد هستیم.

او گفت: با توجه به آنچه که درخصوص انجام ماموریت و وظیفه در چارچوب امنیت اخلاقی بر دوش ما گذاشته شده است، در حال ایفای وظیفه هستیم و در این راه نیز اقدامات قابل توجهی اجرا شده است.

سردار رحیمی تصریح کرد: برنامه پلیس در بخش برخورد با تهیه کنندگان و فروشندگان لباس های نامتعارف جزء اولویت ها است و حتما این اتفاق خواهد افتاد و کسانی هم که به بد حجابی تجاهر می کنند نیز مورد هدف پلیس هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط و نشان رییس پلیس تهران برای عرضه کنندگان لباس پاره

خط و نشان رییس پلیس تهران برای عرضه کنندگان لباس پاره