مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 01:402019-10-20سياسي

برگزاری با شکوه راهپیمایی اربعین حسینی در لندن


هزاران نفر از دوستداران اهل بیت(ع) از قشر ها و ملیت های مختلف، آیین با شکوه راهپیمایی اربعین حسینی را در پایتخت انگلیس برگزار کردند - از لندن، هزاران نفر از مسلمانان و ارادتمندان به خاندان پیامبراعظم (ص) از قشر ها و ملیت های مختلف برای اعلام وفاداری به آرمان های حضرت سید الشهداء (ع)، آیین با شکوه راهپیمایی اربعین حسینی را در پایتخت انگلیس برگزار کردند.

در این راهپیمایی علاوه بر مسلمانانی که از شهر های مختلف انگلیس برای حضور در ان به پایتخت این کشور امدند، مشتاقان حضور در این راهپیمایی از دیگر شهر های اروپایی نیز برای حضور در این ایین با شکوه خود را به این شهر رساندند.

مراسم اربعین حسینی در لندن از ظهر روز یکشنبه با اقامه نماز ظهر و عصر به امامت حجت الاسلام و المسلمین موسوی رییس مرکز اسلامی انگلیس در میدان مشهور و تاریخی ماربل ارچ در مرکز لندن آغاز شد و سپس سخنرانان به زبان های انگلیسی، عربی و اردو، ابعاد شخصیت امام حسین (ع) و واقعه عاشورا را برای حاضران تشریح و فلسفه برپایی آیین های راهپیمایی اربعین را برای انان بیان کردند.

سپس دلدادگان حسینی از ملیت های مختلف از جمله انگلیسی، عراقی، افغانستانی، پاکستانی، لبنانی، ایرانی و هندوستانی و بحرینی در فضایی اکنده از صمیمت و معنویت در حالیکه بیرق های مزین به نام مبارک امام حس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری با شکوه راهپیمایی اربعین حسینی در لندن

برگزاری با شکوه راهپیمایی اربعین حسینی در لندن