مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 23:052019-10-20دانش

پیمانکار تغذیه دانشگاه علم و صنعت تغییر کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، دانشگاه علم و صنعت در اطلاعیه ای اعلام کرد: در رابطه با نقصان خدمات تغذیه ای دانشجویان، دانشگاه نظر به اهمیت سلامت دانشجویان و در ادامه عزم راسخ برای ارایه خدمات بهینه، - معاونت دانشجویی دانشگاه علم و صنعت با صدور اطلاعیه ای از تغییر پیمانکار تغذیه این دانشگاه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، دانشگاه علم و صنعت در اطلاعیه ای اعلام کرد: در رابطه با نقصان خدمات تغذیه ای دانشجویان، دانشگاه نظر به اهمیت سلامت دانشجویان و در ادامه عزم راسخ برای ارایه خدمات بهینه، اقدامات متعددی را انجام و تمهیدات لازم را تا حصول نتیجه مطمئن ادامه خواهد داد.

امید است با همفکری و همدلی و همراهی همه اقشار دانشگاهی به ویژه دانشجویان دانشگاه، از بروز اتفاقات مشابه جلوگیری به عمل آید.

در این اطلاعیه آمده است: از آنجا که حوزه معاونت دانشجویی، متولی ارایه خدمات به دانشجویان دانشگاه بوده و در جهت تامین رفاه حال آنان فعالیت می کند، حسب وظایف خود در رابطه با موضوع پیش آمده، اقدامات و تصمیماتی را انجام و اتخاذ نموده است.

تشکیل کارگروهی با حضور نمایندگان دانشجویی و همکاران معاونت دانشجویی، جهت بررسی همه جانبه موضوع پیش آمده، دعوت از تیم دانشکده علوم پزشکی دانشگاه شهید بهشتی (با توجه به مسئول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیمانکار تغذیه دانشگاه علم و صنعت تغییر کرد

پیمانکار تغذیه دانشگاه علم و صنعت تغییر کرد