مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 20:322019-10-20اجتماعي

مدارس به آموزش مهارت های اساسی زندگی نگاه ویژه داشته باشند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، فاطمه مهاجرانی امشب با اشاره به اهداف سفر خود به استان هرمزگان و سپس بندرلنگه، اظهار کرد : صبح امروز که وارد هرمزگان شدیم ابتدا مدرسه خیرساز فرزانگان دخترانه در شهر میناب را افتتاح کردیم و از آنجایی که بازدید .

- معاون وزیر آموزش وپرورش گفت: مدارس در حوزه آموزش مهارت های اساسی زندگی به دانش آموزان، از جمله تصمیم گیری، اعتماد به نفس، قدرت نه گفتن ورود کنند وتوجه ویژه داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، فاطمه مهاجرانی امشب با اشاره به اهداف سفر خود به استان هرمزگان و سپس بندرلنگه، اظهار کرد: صبح امروز که وارد هرمزگان شدیم ابتدا مدرسه خیرساز فرزانگان دخترانه در شهر میناب را افتتاح کردیم و از آنجایی که بازدید از مدارس استان ها برای ما به جهت ملاحظاتی که در سیاست گذاری لازم داریم فرصت مغتنمی است، عازم شهرستان بندرلنگه شدیم.

وی افزود: مدارس خوب و منظمی را در بندرلنگه مشاهده کردیم.

یکی از مهمترین موضوعاتی که درسیاست گذاری حوزه ملی مهم است این است که آنچه در ستاد مصوب می شود در مدارس چگونه اجرا می گردد.

معاون وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: بازدید مدارس و دیدن عملکرد آنها برای هر سیاست گذاری در حوزه آموزش وپرورش بسیار موثر و مهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس به آموزش مهارت های اساسی زندگی نگاه ویژه داشته باشند

مدارس به آموزش مهارت های اساسی زندگی نگاه ویژه داشته باشند