مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 18:272019-10-20سياسي

افزایش سرانه مطالعه هدف اصلی طرح نامزدی پایتخت کتاب ایران است


مجری طرح نامزدی پایتخت کتاب ایران در رفسنجان گفت: هدف اصلی ما از نامزدی رفسنجان به عنوان پایتخت کتاب ایران بالا بردن سرانه مطالعه و آگاهی دادن به مردم از طریق کتاب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جلیل عباسی دخت رفسنجانی عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پایتخت کتاب ایران نام عنوانی یکساله است که هرساله از طرف معاونت فرهنگی وزارت ارشاد در راستای بررسی فعالیت هایی که در حوزه کتاب در شهرستان های نامزد این طرح ملی انجام می شود به آن شهر تعلق می گیرد.

وی افزود: در این برنامه طرح ها، برنامه ها و فعالیت های که انجام می شود مورد بررسی قرار می گیرد و آن شهر به عنوان سرآمد فرهنگی در حوزه کتاب به عنوان پایتخت کتاب ایران معرفی می شود.

وی بیان کرد: در این راستا سال گذشته 173 شهر به رقابت پرداختند که از این تعداد 20 شهر جزء شهرهای برتر انتخاب شدند خوشبختانه شهرستان رفسنجان جزء آن 20 شهر برتر با رتبه بالاتری بوده است.

عباسی دخت تصریح کرد: هر سال هر شهرستانی که پایتخت کتاب می شود خارج از لوح وزارتی که به آن شهر اهدا می شود یکسری اعتبارات و تسهیلات هم به آن شهر داده می شود.

مجری طرح نامزدی پایتخت کتاب ایران در رفسنجان با بیان اینکه چشم انداز ما در این طرح این است که در طی سه سال حداقل یک دقیقه سرانه مطالعه مردم شهرستان رفسنجان را بالاتر ببریم،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سرانه مطالعه هدف اصلی طرح نامزدی پایتخت کتاب ایران است

افزایش سرانه مطالعه هدف اصلی طرح نامزدی پایتخت کتاب ایران است