مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 16:352019-10-20بين الملل

محکومیت حادثه تروریستی افغانستان


انجمن دفاع از قربانیان تروریسم ، اقدام تروریستی اخیر در روستایی در افغانستان را محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، متن این بیانیه به این شرح است: حمله تروریستی به نمازگزاران در روستای جودره استان ننگرهار افغانستان در نمازجمعه 26 مهر، 98 انسان بیگناه را به خاک و خون کشید.

این حمله و دیگر حملات مشابه همچون حمله به مساجد افغانستان، پاکستان، مصر، مسجد کرایست چرچ در نیوزلند، کلیسا های مصر، پاکستان، سریلانکا و بورکینافاسو و کنیسه ها در امریکا و آلمان نشان می دهند که نه فقط ادیان منشا تروریسم نبوده اند، بلکه خود نیز از جمله اهداف اصلی تروریست ها محسوب می شوند و هرگونه ارتباط تروریسم با ادیان الهی را منتفی می نمایند.

اساسا جنایت با هیچ یک از مبانی ادیان الهی تناسب نداشته است و مغایر با دستورات و آموزه های صریح ادیان آسمانی مبنی بر حرمت جان انسان ها و پرهیز از هرگونه آزار دیگران تحت هر شرایطی خواهد بود.

سوء استفاده از مقدسات و اختلافات قومی و مذهبی و ایجاد جنگ های بی پایان، همگی در راستای اقتصاد های مبتنی بر فروش سلاح و کسب منفعت از رقابت تسلیحاتی بوده و خاستگاه اصلی تمامی تنش ها در جهان است.

وظیفه رهبران و نخبگان ادیان، روشنگری و جلوگیری از فریب جامعه در سوء استفاده از مقدسات و نیز آگاهی بخشی نسبت به این ریشه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت حادثه تروریستی افغانستان

محکومیت حادثه تروریستی افغانستان