مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 15:102019-10-20اقتصادي

افزایش چشمگیر فروش کتاب در نمایشگاه کتاب شهرکرد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از افزایش 800 میلیون تومانی فروش کتاب نسبت به پارسال در نمایشگاه کتاب شهرکرد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز چهارمحال و بختیاری، جواد کارگران گفت: امسال چهارمحال و بختیاری توانست رکورد خرید کتاب را در نمایشگاه های استانی کتاب در سراسر کشور بشکند و مردم حدود 800 میلیون تومان بیشتر از مبلغ سال گذشته کتاب خریدند.

وی افزود: در پنج روز فعالیت این نمایشگاه، 207 هزار بازدیدکننده از بخش های مختلف بازدید و مبلغ دو میلیارد و 480 میلیون تومان کتاب خریداری کردند.

کارگران گفت: ناشران در نمایشگاه کتاب پارسال شهرکرد مبلغ یک میلیارد و 710 میلیون تومان فروش داشتند و تعداد بازدیدکنندگان در سال گذشته هم 190 هزار نفر بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به به اختصاص یک میلیارد و 400 میلیون ریال یارانه برای چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان، گفت: به دلیل استقبال فراوان مردم از نمایشگاه کتاب، سهیمه بن تخفیف کتاب تخصیص داده شده به این نمایشگاه یک روز پیش از پایان فعالیت نمایشگاه به اتمام رسید و معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یک میلیارد ریال مازاد بر بن سهمیه، به این نمایشگاه اختصاص داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش چشمگیر فروش کتاب در نمایشگاه کتاب شهرکرد

افزایش چشمگیر فروش کتاب در نمایشگاه کتاب شهرکرد