مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 15:052019-10-20سياسي

سیاست های راهبردی اقتصاد مقاومتی ضامن آرامش فضای اقتصادی جامعه


استاندار در نشست اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی گیلان ، سیاست های راهبردی اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری و رییس جمهوری را مهمترین اولویت های برنامه ریزی اقتصادی دولت عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ استاندار در این نشست با اشاره به فعالیت های شرکت های دانش بنیان گفت: بهره مندی از تجربیات شرکت های دانش بنیان برای تحقق اقتصاد مقاومتی به ویژه در بخش کشاورزی در گیلان می تواند راهگشا باشد.

ارسلان زارع بااشاره به طرح های مختلفی که براساس راهبرد اقتصاد مقاومتی در استان اجرا شده است ، گفت : با بهره مندی از ابزار علمی و تخصصی در اجرای طرح های متناسب با شرایط توسعه همه جانبه استان ، برای نتیجه بخشی بیشتر باید گام های موثرتری برداشت.

وی پیاده سازی نقشه جامع پارک علم و فناوری گیلان را برای فرصت سازی بیشتر در تحقق اقتصاد مقاومتی و توسعه پایدار استان ، رونق کشاورزی و صنایع تبدیلی وابسته به آن و استفاده بهینه از بازار هدف کشورهای حوزه دریای خزر ضروری دانست.

در این نشست همچنین برخی مدیران و دست اندرکاران حوزه ها و طرح های اجرایی حوزه اقتصاد مقاومتی گیلان از چگونگی و میزان پیشرفت این طرح ها گزارشی ارائه کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست های راهبردی اقتصاد مقاومتی ضامن آرامش فضای اقتصادی جامعه

سیاست های راهبردی اقتصاد مقاومتی ضامن آرامش فضای اقتصادی جامعه