مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 14:272019-10-20ورزشي

اجمالی/جلالی: اولین بازی سخت است


سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: هرچند اولین بازی با بهترین تیم لیگ برتر بازی سختی خواهد بود اما نگاهمان امیدوارانه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیرجان، مجید جلالی امروز در نشست خبری پیش از بازی مقابل سپاهان در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: خوشحالم که می توانم با فوتبال باشم و از این بابت خدا را شکر می کنم امیدوامر اینجا منشأ خیر و خدمت باشم با همکاری همه عوامل و مردم خوب سیرجان و کرمان بتوانیم کاری انجام دهیم که در شأن مردم خوب استان باشد   وی افزود: از زحمات بگوویچ و همه همکارانش تشکر می کنم و ایموارم بتوانیم این تیم را خیلی خوب و بهتر از گذشته تحویل امانت دار بعدی بدهیم.

در این چهار روزی که کار کردم از قبل در مورد بچه ها و بازکنان باورهای خوبی داشتم اما بعد از اینچهار روز باورهای من به مراتب خیلی بهتر شده و نگاهم امیدوارانه است هرچند اولین بازی با بهترین تیم لیگ برتر بازی سختی خواهد بود اما نگاهمان امیدوارانه است.

  سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان عنوان کرد: شکل هایی که می توانیم جلوی این تیم بازی کنیم را تمرین کردیم سه تا بازیکنآسیب دیده داریم امیدواریم بازی خوبی داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجمالی/جلالی: اولین بازی سخت است

اجمالی/جلالی: اولین بازی سخت است