مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 13:212019-10-20دانش

رشد 100 درصدی پذیرش دانشجو در مرکز آموزش عالی کاشمر


امسال میزان پذیرش دانشجویان مرکز آموزش عالی کاشمر 100 رصد رشد یافته و هم اکنون 807 دانشجو در این مرکز مشغول تحصیل هستند.

- رییس مرکز آموزش عالی کاشمر گفت: امسال میزان پذیرش دانشجویان مرکز آموزش عالی کاشمر 100 رصد رشد یافته و هم اکنون 807 دانشجو در این مرکز مشغول تحصیل هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هادی معماریان در آیین نکوداشت دانشجویان نو ورود مرکز آموزش عالی کاشمر عنوان کرد: براساس آمار سازمان سنجش کشور در سال تحصیلی 99-98، تعداد 337 دانشجو در6 رشته تحصیلی در مرکز آموزش عالی کاشمر طبق سوابق تحصیلی پذیرفته شدند که این تعداد پذیرفته شدگان در مقایسه با سال تحصیلی گذشته از رشدی حدود دو برابری برخوردار بوده است.

وی ادامه داد: از نظر تنوع جغرافیایی نیز امسال از نواحی مختلف کشور در مرکز آموزش عالی کاشمر پذیرفته شده‎اند که این امر بیانگر استقبال دانشجویان از این واحد دانشگاهی است.

معماریان با بیان اینکه ثبت‎نام حضوری از دانشجویان نو ورود در روزهای 11 تا 17 مهر ماه در مرکز آموزش عالی کاشمر انجام شد، افزود: مرکز آموزش عالی کاشمر دارای 14 عضو هیئت علمی با 807 دانشجوست و دانشجویان این دانشگاه در رشته های کارشناسی ناپیوسته آبیاری و زهکشی، علوم و مهندسی آب، مترجمی زبان انگلیسی، مهندسی کامپیوتر، علوم کامپیوتر، علوم ورزشی در مقطع کارشناسی تحصیل می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 100 درصدی پذیرش دانشجو در مرکز آموزش عالی کاشمر

رشد 100 درصدی پذیرش دانشجو در مرکز آموزش عالی کاشمر