مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 12:272019-10-20سياسي

اقدامات سازمان بازرسی سبب افزایش اعتماد عمومی می شود


استاندار فارس تاکید کرد که اقدامات و فعالیت های سازمان بازرسی عاملی برای ایجاد شفافیت و افزایش سطح اعتماد مردم به دستگاه های اجرایی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، عنایت الله رحیمی در دیدار جمعی از مدیران اداره کل بازرسی استان فارس، با اشاره به اینکه در حال حاضر تهدیدهای زیادی از سوی دشمنان علیه کشور و نظام ایجاد شده است بر لزوم تبدیل این تهدیدها به فرصت تاکید کرد.

وی تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص نامگذاری سال به نام رونق تولید را نیازمند تلاش خاص دستگاه های اجرایی، قانون گذار و نظارتی دانست و با اشاره به تهیه و تدوین سند پیشران توسعه استان فارس، این اقدام را گامی موثر برای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی برشمرد و افزود: با ابلاغ این سند 18 دستگاه اجرایی مکلف شده اند اقدامات ویژه ای در جهت تحقق هر چه سریع تر 189 پروژه انجام دهند.

استاندار فارس با تشبیه وضعیت کنونی کشور به شرایط جنگی، افزود: بی تردید در این شرایط نمی توان از روش ها و برنامه هایی که در شرایط عادی برای پیشبرد امور مورد استفاده بود بهره گرفت بلکه گذر از این تنگنا نیازمند ایجاد فضای حقوقی و بسترسازی مناسب با مشکلات است.

رحیمی با طرح این سئوال که آیا دستگاه های اجرایی، قانون گذار و نظارتی توانسته اند خود را با این شرایط جنگی تطب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات سازمان بازرسی سبب افزایش اعتماد عمومی می شود

اقدامات سازمان بازرسی سبب افزایش اعتماد عمومی می شود