مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 12:192019-10-20اقتصادي

ثبت نام جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید آذربایجان غربی


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی از آغاز ثبت نام جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید آذربایجان غربی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اداره کل تعاون، کار و امور اجتماعی آذربایجان غربی، رضا نقی زاده در این خصوص افزود: ثبت نام سی و یکمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید در سال جاری آغاز شده و تا 20 آبان امسال ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در این طرح همزمان با سراسر کشور از کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه تولیدی آذربایجان غربی نام نویسی می شود اضافه کرد: افراد علاقه مند و دارای شرایط ثبت ‍نام می توانند با مراجعه به سامانه http://emtenan.

mcls.

gov.

ir در این جشنواره ثبت نام کنند.

نقی زاده اظهار کرد: شناسایی و معرفی کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه در سه بخش صنعت، کشاورزی و خدمات از اهداف برگزاری این جشنواره به شمار می رود.

وی با اشاره به برگزاری این جشنواره در 2 مرحله استانی و ملی بیان کرد: برگزیدگان مرحله استانی این جشنواره در آیین کشوری که اردیبهشت سال آینده همزمان با روز جهانی کارگر برگزار می شود، با کارگران دیگر استان ها رقابت کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: اختراع، نوآوری و خلاقیت، مسئولیت پذیری، نظم و انضباط از جمله شرایط ثبت نام در این طرح به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید آذربایجان غربی

ثبت نام جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید آذربایجان غربی