مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 12:102019-10-20سياسي

کارگران آذرآب: ما خواستار صداقت مسوولان در رسیدگی به مشکلات شرکت هستیم


عضو شورای کارآذرآب با اشاره به بحث استعفای برخی از اعضای هیأت مدیره اظهار کرد: متاسفانه آنها به صورت صوری استعفا کرده و مجدد به کار باز می گردند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، ظهر امروز جمعی از پرسنل و کارگران شرکت آذرآب اراک در واکنش به عدم پرداخت حقوق و معوقات خود، مشخص نبودن وضعیت سهامداری و مدیریت این شرکت در پل شهرصنعتی اراک دست به تجمع زدند.

یساولی عضو شورای اسلامی کار شرکت آذرآب در این رابطه به خبرنگار فارس در اراک گفت: کارگران همچنان خواهان تعیین تکلیف هرچه سریع تر وضعیت سهامداری این شرکت هستند.

وی افزود: تمام خطوط آذرآب در حال حاضر به دلیل نبود کار و تولید خوابیده است، این وضعیت کارگران را نگران آینده شغلی خود کرده است.

یساولی تصریح کرد: سه ماه است کارگران حقوق و دستمزدی دریافت نکرده اند، هیچ سفارش کاری برای شرکت نیست تا چه زمان این روند ادامه خواهد داشت.

عضو شورای اسلامی کار آذرآب ادامه داد: بارها کارگران مطالبات خود را به صورت مسالمت آمیز در قالب تجمع و اعتراض به گوش مسوولان رسانده اند، اما تاکنون هیچ اتفاق مثبتی برای شرکت رخ نداده است.

وی بیان داشت: کارگران نسبت به حضور برخی از اعضای هیات مدیره در شرکت گله مند هستند چرا که در مدت حضورشان در شرکت نتوانسته اند هیچ سفارش کاری برای شرکت جذب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگران آذرآب: ما خواستار صداقت مسوولان در رسیدگی به مشکلات شرکت هستیم

کارگران آذرآب: ما خواستار صداقت مسوولان در رسیدگی به مشکلات شرکت هستیم