مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 11:332019-10-20اقتصادي

چهارمحال و بختیاری؛ رکورددار خرید کتاب در نمایشگاه های استانی سطح کشور


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال وبختیاری با اشاره به افزایش چشمگیر میزان خرید مردم از نمایشگاه کتاب امسال در مقایسه با سال گذشته، گفت: - امسال چهارمحال و بختیاری توانست رکورد خرید کتاب را در نمایشگاه های استانی کتاب در سراسر کشور بشکند و مردم حدود 800 میلیون تومان بیشتر از مبلغ سال گذشته کتاب خریدند.

جواد کارگران در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به پایان کار چهاردهیمن نمایشگاه بزرگ کتاب استان، اظهار کرد: طی 5 روز فعالیت این نمایشگاه، 207 هزار بازدیدکننده از بخش های مختلف بازدید و مبلغ 2 میلیارد و 480 میلیون تومان کتاب خریداری کردند.

وی با اشاره به افزایش چشمگیر میزان خرید مردم از نمایشگاه کتاب امسال در مقایسه با سال گذشته، گفت: امسال چهارمحال و بختیاری توانست رکورد خرید کتاب را در نمایشگاه های استانی کتاب در سراسر کشور بشکند و مردم حدود 800 میلیون تومان بیشتر از مبلغ سال گذشته کتاب خریدند.

کارگران در ادامه بیان کرد: سال گذشته مبلغ 1 میلیارد و 710 میلیون تومان از این نمایشگاه خرید صورت گرفت، ضمن اینکه تعداد بازدیدکنندگان در سال گذشته 190 هزار نفر بود.

وی با اشاره به تخصیص 1 میلیارد و 400 میلیون ریال یارانه برای چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان، تأکید کرد: به دلیل استقبال فراوان مردم از نمایشگاه کتاب، سهیمه بن تخفیف کتاب تخصیص دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمحال و بختیاری؛ رکورددار خرید کتاب در نمایشگاه های استانی سطح کشور

چهارمحال و بختیاری؛ رکورددار خرید کتاب در نمایشگاه های استانی سطح کشور