مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 11:312019-10-20پزشكي

سفر زائران با خودور شخصی امسال به مدیریت بهتر اربعین کمک کرد


نقطه ی قوت امسال این بود که اکثر زائران با خودروهای شخصی سفر کردند و بالای یک میلیون تردد خودرو در مهران داشتیم.

- استاندار ایلام گفت: نقطه ی قوت امسال این بود که اکثر زائران با خودروهای شخصی سفر کردند و بالای یک میلیون تردد خودرو در مهران داشتیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قاسم سلیمانی دشتکی امروز بعد از بازدید از مراکز درمانی بهداشت و درمان، هلال احمر و مدیریت درمان تامین اجتماعی استان، با بیان اینکه تاکنون حدود 3 میلیون و 800 هزار تردد داشته از مرز مهران انجام شده است، اظهار کرد: خدمت رسانی به این جمعیت عظیم کار بسیار سختی است و همکاران علوم پزشکی، امداد و نجات هلال احمر و بیمه خدمات درمانی و مدیریت درمان تامین اجتماعی بسیار خوب کار کردند و هم در رفت و هم برگشت خدمات بی نظیری ارائه دادند.

وی با بیان اینکه امسال به خاطر تلاش همه جانبه مسئولان در امداد و نجات و درمان هم پیشگیری های خوبی صورت گرفت و بیماری خاصی شیوع پیدا نکرد، ادامه داد: از ارکانی که خوب توانست در ایام اربعین خدمات رسانی کند بخش امداد و نجات و بهداشت و درمان و تامین اجتماعی بود.

استاندار ایلام با بیان اینکه در اربعین امسال درمانگاه های سپاه، ارتش و بخش خصوصی نیز همکاری بالایی داشتند، تاکید کرد: باید آسیب شناسی کنیم و نقاط قوت و ضعف را شناسایی کنیم تا در سال های آینده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر زائران با خودور شخصی امسال به مدیریت بهتر اربعین کمک کرد

سفر زائران با خودور شخصی امسال به مدیریت بهتر اربعین کمک کرد