مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 11:312019-10-20پزشكي

استقرار شتاب دهنده دارویی در پژوهشکده بوعلی علوم پزشکی مشهد


مدیر توسعه فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد از استقرار شتاب دهنده تخصصی کسب و کار در حوزه داروهای بیوتکنولوژی، گیاهی و شیمیایی در پژوهشکده بوعلی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مجتبی سنکیان با بیان اینکه در راستای حرکت هدفمند به سمت دانشگاه نسل سه (کارآفرین) و به منظور تسریع در توسعه و تجاری سازی ایده های فناوران و مخترعین، آموزش و راهبری کسب وکارهای نوپا و ارتباط موثر صنعت با دانشگاه استقرار شتاب دهنده تخصصی و توانمند غیر دولتی در دستور کار قرار گرفته است، اظهار کرد: در سال گذشته شرکتی به منظور حمایت از ایده های شرکت های فناور و دانش بنیان در حوزه سلامت الکترونیکی ایجاد شد و در سال جاری نیز استقرار شتاب دهنده تخصصی در حوزه داروهای بیوتکنولوژی، گیاهی و شیمیایی در دستور کار قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: در این شرکت ها پس از انتخاب ایده در زمینه داروهای بیوتکنوروژی و گیاهی و شیمیایی در مدت سه ماه و کسب مجوزهای لازم از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایده عملی شده و در نهایت در مدت 18 ماه کار تجاری سازی آن انجام می شود.

مدیر توسعه فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطرنشان کرد: بر این اساس داروهای تجاری سازی شده برای تولید به شرکت های دارویی معرفی می شوند تا به شکل انبوه تولید و توزیع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار شتاب دهنده دارویی در پژوهشکده بوعلی علوم پزشکی مشهد

استقرار شتاب دهنده دارویی در پژوهشکده بوعلی علوم پزشکی مشهد