مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 11:312019-10-20اقتصادي

پیش بینی بدهی 15 هزار میلیارد تومانی بیمه سلامت در سال 98


پیش بینی می کردیم در سال 98 با 15 هزار میلیارد تومان بدهی مواجه شویم که به منظور جلوگیری از این مشکل اصلاحاتی را در برنامه های خود پیش بینی کردیم.

- مدیرعامل سازمان بیمه سلامت گفت: پیش بینی می کردیم در سال 98 با 15 هزار میلیارد تومان بدهی مواجه شویم که به منظور جلوگیری از این مشکل اصلاحاتی را در برنامه های خود پیش بینی کردیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، طاهر موهبتی در مجمع عمومی عادی سالیانه سازمان بیمه سلامت ایران ادامه داد: امیدواریم همانند گذشته این حمایت تداوم داشته باشد تا بتوانیم در سایه نظم پرداختی ها، مدیریت هزینه ها را نیز ادامه دهیم.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران همچنین افزود: آی تی در سازمان بیمه سلامت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است چرا که برای انجام بسیاری از اقدامات ضرورت تسریع در استقرار سازمان الکترونیک وجود دارد و پیشرفت خوبی هم در این حوزه داشته ایم.

وی استقرار و توسعه سامانه تایید خدمت را از دیگر اقدامات قابل ذکر دانست و گفت: اجرای راهنمای بالینی ابلاغ شده از سوی وزارت بهداشت بدون ساختار آی تی قابل اجرا نیست به همین دلیل با تمام توان خود را در این مسیر قرار دادیم.

موهبتی بیان کرد: براساس آسیب شناسی های انجام شده پیش بینی می شد که سازمان بیمه سلامت در سال 98 با 15 هزار میلیارد تومان بدهی مواجه شود که به منظو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی بدهی 15 هزار میلیارد تومانی بیمه سلامت در سال 98

پیش بینی بدهی 15 هزار میلیارد تومانی بیمه سلامت در سال 98