مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 11:222019-10-20اقتصادي

لزوم افزایش سقف تسهیلات تامین مالی


یک عضو اتاق بازرگانی ایران معتقد است با توجه به شرایط دشواری که بنگاه های اقتصادی در ماه های گذشته با آن رو به رو بودند باید سقف تسهیلات تامین مالی بنگاه ها افزایش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن حاجی بابا امروز در جلسه هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران با رییس کل بانک مرکزی، اظهار کرد: در حال حاضر سقف تسهیلات 70 درصد رقم کل فروش بنگاه در یک سال است که این مسئله با توجه به مشکلات موجود در اقتصاد کفاف نمی دهد و پیشنهاد ما این است که این سقف به 120 درصد افزایش پیدا کند.

وی با انتقاد از نادیده گرفتن نظر بخش خصوصی در برخی تصمیمات اقتصادی بیان کرد: برای مثال با وجود تاکید معاون اول رییس جمهوری بر لزوم نظرخواهی از بخش خصوصی در اجرای دقیق قانون بهبود مستمر فضای کسب و کار، تصمیمات براساس نظرخواهی نهایی نشد و همین مسئله مشکل ساز خواهد شد.

به گفته حاجی بابا، بخش خصوصی و اتاق بازرگانی آماده است تا در جلسات تبادل نظر آن چه که به فکرش رسیده را منعکس کرده و در شرایط حساس فعلی به دولت در تصمیم گیری ها کمک کند.

در ادامه این نشست محمدرضا انصاری - نائب رییس اتاق بازرگانی ایران - نیز با اشاره به اتفاقات مثبتی که مدیریت بانک مرکزی در ماه های گذشته رقم زده، تاکید کرد: موضوع ارز به عنوان یکی از اصلی ترین دغدغه های ما در سال گذشته امروز به یک ثبات نسبی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم افزایش سقف تسهیلات تامین مالی

لزوم افزایش سقف تسهیلات تامین مالی