مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 11:022019-10-20اجتماعي

پذیرایی بیش از 60 هزار نفر در موکب کاشانی


این موکب با کمک های مردمی افتخار این را داشت که در ایام اربعین بیش از 60 هزار نفر را پذیرایی و بیش از 20 هزار نفر را اسکان دهد.

- محمدجواد مژده در گفت وگو با خبرنگار فارس در کاشان، اظهار داشت: موکب الحیدر دروازه فین کاشان توفیق دارد برای دومین سال در مراسم اربعین حضور پیداکرده و در کربلا به زائران  امام حسین (ع) خدمت رسانی کند.

مدیر موکب الحیدر کاشان بابیان اینکه 100 خادم خانم و آقا  در این موکب خدمت رسانی می کردند، خاطرنشان کرد: این موکب به هیچ نهاد دولتی و غیردولتی وصل نیست و افتخار می کنیم که با نذوراتی که مردم در اختیار گذاشتند از زائران پذیرایی می کنیم.

وی افزود: در این موکب روزانه 3 هزار پرس صبحانه و ناهار و شام توزیع شد و همچنین 6 هزار  لیتر شربت آب لیمو زعفران بیدمشک گلاب و روزانه 1000 عدد بطری آب بین  زائران امام حسین (ع) توزیع شد.

مژده بیان کرد: تأمین آب خنک، شربت و میان وعده ازجمله اقدامات این موکب بود به طوری که روزانه از ساعت 9 صبح تا 6 عصر از زائران پذیرایی شد.

وی با اشاره به اینکه مدت اسکان پذیرایی موکب الحیدر کاشان در کربلا 15 شبانه روز بود اذعان داشت: این موکب با کمک های مردمی افتخار این را داشت که بیش از 60 هزار نفر را پذیرایی و  بیش از 20 هزار نفر را اسکان دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرایی بیش از 60 هزار نفر در موکب کاشانی

پذیرایی بیش از 60 هزار نفر در موکب کاشانی