مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 10:382019-10-20ورزشي

مسابقات کاراته بین المللی به میزبانی البرز برگزار شد


مسابقات بین المللی سبک شوتوکان ریوبوکای، در بخش بانوان و آقایان به میزبانی استان البرز در سالن مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی کرج برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مسابقات بین المللی سبک شوتوکان ریوبوکای، در بخش بانوان و آقایان با حضور 500 کاراته کار به میزبانی استان البرز در سالن مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی کرج برگزار شد.

در این دوره از مسابقات ورزشکارانی از ایران، ارمنستان، گرجستان، افغانستان و پاکستان و استان های البرز، تهران، توابع استان تهران (فیروزکوه، شهریار، ملارد، شهر قدس)، کرمان، خوزستان، زنجان، قزوین، قم، گیلان، مازندران، آذربایجان شرقی، اردبیل، گلستان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، اصفهان و فارس به رقابت با یکدیگر پرداختند.

در بخش بانوان رتبه اول این مسابقات به ایران، رتبه دوم به افغانستان و رتبه سوم به پاکستان اختصاص یافت و در بخش آقایان نیز ایران رتبه اول، ارمنستان رتبه دوم و افغانستان رتبه سوم را کسب کرد.

در رده سنی زیر 14 سال نیز مقام اول این مسابقات به توابع استان تهران (فیروزکوه)، مقام دوم به استان کرمان و مقام سوم به استان زنجان اختصاص یافت؛ در رده سنی بالای 14 سال نیز استان البرز رتبه اول، خوزستان رتبه دوم و گیلان رتبه سوم را کسب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات کاراته بین المللی به میزبانی البرز برگزار شد

مسابقات کاراته بین المللی به میزبانی البرز برگزار شد