مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 08:392019-10-20اقتصادي

سمنانی ها امسال چقدر به نیازمندان کمک کردند؟


مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: مردم استان سمنان در 6 ماهه نخست امسال 41 میلیارد تومان به نیازمندان از طریق کمیته امداد و مراکز نیکوکاری کمک کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- محسن مسعودیان راد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با وجود برخی مشکلات اقتصادی در جامعه این میزان کمک های مردمی نشان از رشد 95 درصدی کمک ها در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه کمک های مردم نیک اندیش استان سمنان گره گشای بسیاری از مشکلات مددجویان و نیازمندان استان سمنان می شود، تصریح کرد: مردم این استان برخلاف مشکلات اقتصادی کمک به هم نوعان خود را نه تنها فراموش نکردند بلکه حضور پررنگ تری داشتند.

وی با شاره به اینکه در این مدت 6 ماهه نزدیک به 10 میلیارد تومان زکات جمع آوری شد، خاطرنشان کرد: مجموع صدقات در 6 ماهه سال جاری به دو میلیارد و 850 میلیون تومان رسید.

مسعودیان راد یادآور شد: نیمی از مجموع مشارکت های مردمی استان سمنان در نیمه نخست سال جاری معادل 20 میلیارد تومان از طریق مراکز نیکوکاری به صورت نقد و کالا جمع آوری و بین نیازمندان توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان مجموع مشارکت مردم استان سمنان در 6 ماهه نخست سال گذشته را 21 میلیارد تومان برشمرد و تصریح کرد: با مشارکت 41 میلیارد تومانی مردم این استان در مدت مشاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمنانی ها امسال چقدر به نیازمندان کمک کردند؟

سمنانی ها امسال چقدر به نیازمندان کمک کردند؟