مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 08:272019-10-20سياسي

1600 خدمت سلامت در مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی ارائه شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، همزمان با اربعین حسینی و برگزاری مراسم پیاده روی جا ماندگان اربعین حسینی از میدان امام حسین (ع) تا حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی 1600 خدمت سلامت به همت قرارگاه جهادی رویش انقلاب اسلامی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم .

- همزمان با اربعین حسینی در غرفه قرارگاه جهادی رویش انقلاب، بسیج دانشجویی علوم پزشکی تهران، 1600 خدمت سلامت در مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی از میدان امام حسین(ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی به زائران ارائه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، همزمان با اربعین حسینی و برگزاری مراسم پیاده روی جا ماندگان اربعین حسینی از میدان امام حسین (ع) تا حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی 1600 خدمت سلامت به همت قرارگاه جهادی رویش انقلاب اسلامی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران به زائرین ارائه شد.

در این غرفه که خدمات آن با استقبال زائرین مواجه شد دانشجویان جهادگر از رشته های مختلف علوم پزشکی جمعا حدود 1600 خدمت سلامت، اعم از غربالگری قند و فشارخون، آموزش بهداشت، معاینه دندان و آموزش بهداشت دهان و دندان، مشاوره دارویی، آموزش سبک زندگی از دیدگاه طب سنتی و مشاوره پزشکی را به زائرین ارائه کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1600 خدمت سلامت در مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی ارائه شد

1600 خدمت سلامت در مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی ارائه شد