مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 08:232019-10-20اجتماعي

شرکت 60 هزارنفر از استان مرکزی در پیاده روی اربعین


60 هزار نفر از استان مرکزی امسال در آیین معنوی پیاده روی اربعین حسینی شرکت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ دبیر ستاد اربعین استان مرکزی گفت: 60 هزار نفر از استان با ثبت نام در سامانه سماح سازمان حج و زیارت، امسال در آیین معنوی پیاده روی اربعین حسینی شرکت کردند.

امیدی افزود: این زائران حرم حسینی با ثبت نام رسمی در سامانه سماح سازمان حج و زیارت در آیین معنوی پیاده روی اربعین حسینی شرکت کردند و آمارهای غیر رسمی حضور بیش از یکصد هزار زائر استان مرکزی را در این آیین معنوی نشان می دهد.

او گفت: 845 دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران حسینی از استان مرکزی به پایانه های مرزی چهارگانه، مهران، خسروی، چزابه و شلمچه برنامه ریزی شده بود که بیش از 26 هزار و 120 نفر از زائران را از استان مرکزی به پایانه های مرزی منتقل کردند.

دبیر ستاد اربعین استان مرکزی در ادامه افزود: اکنون نیز بیش از 500 دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران استان در پایانه های مرزی چهارگانه غرب و جنوب کشور مستقر شده اند.

امیدی گفت: بر اساس آخرین آمار حدود 27 هزار نفر از زائران استان مرکزی با اتوبوس به پایانه های مرزی کشور منتقل شدند و بقیه زائران نیز با خودروهای شخصی خود را به پایانه های مرزی رسانده تا در آیین معنوی پیاده روی اربعین حسینی شرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت 60 هزارنفر از استان مرکزی در پیاده روی اربعین

شرکت 60 هزارنفر از استان مرکزی در پیاده روی اربعین