مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 07:482019-10-20اقتصادي

نیاز به 300 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل شبکه فاضلاب شهر قدس


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب غرب تهران گفت: برای ساخت مدول دوم تصفیه خانه و اجرای سراسری شبکه فاضلاب شهر قدس نیاز به اعتباری بالغ بر 300 میلیارد تومان است و حدود 200 میلیارد تومان کسری وجود دارد که بایستی اعتباراتی به آن اختصاص یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قدس، مهدی اکبریان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب غرب استان تهران در نشست ستاد بازآفرینی شهر قدس اظهار داشت: در شهر قدس 3 مدول تصفیه خانه باید ساخته شود و مدول اول کاملاً پرشده است و اگر قصد شروع شبکه فاضلابی داشته باشیم، بایستی تصفیه خانه به موازات آن ساخته شود.

وی افزود: برای شروع احداث پروژه مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب اعتباری بالغ بر 120 میلیارد تومان نیاز است و اجرای شبکه فاضلاب در محلات هدف ستاد بازآفرینی در صورت تأمین اعتبار تکمیل خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب غرب استان تهران بیان داشت: برای ساخت مدول دوم و اجرای شبکه فاضلاب در تمام شهر قدس برآورد اعتبار 300 میلیارد تومانی شده است که از محل فروش انشعابات و دیگر موارد حدود 100 میلیارد تومان تأمین می شود.

اکبریان تصریح کرد: 200 میلیارد تومان کسری وجود دارد و در سال نیز نهایتاً 10 میلیارد تومان ممکن است تعلق گیرد و نیاز است اعتباراتی از محل بازآفرینی به این موضوع اختصاص یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز به 300 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل شبکه فاضلاب شهر قدس

نیاز به 300 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل شبکه فاضلاب شهر قدس