مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 07:062019-10-20اجتماعي

انتقال 500 هزار زائر حسینی به داخل کشور تا دو روز آینده


رییس اتحادیه اتوبوسرانی کشور گفت: در حال حاضر 800 دستگاه اتوبوس 500 هزار زائر باقی مانده در کربلا و نجف را تا 2 روز آینده به مرزهای ایران منتقل می کنند.

- محسن مسلم خانی رییس اتحادیه اتوبوسرانی کشور در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، در باره آخرین اقدامات در مرزهای ایران و عراق اظهار داشت: 1200 دستگاه اتوبوس در کشور عراق با آغاز مراسم اربعین حسینی خدمات رسانی می کردند که 400 دستگاه اتوبوس تاکنون بازگشته و 800 دستگاه دیگر همچنان خدمات رسانی دارد.

وی گفت: تعدادی از اتوبوس ها از نزدیکی بغداد تا مرز خسروی و همین طور از نجف و کربلا و حله به مرزهای مهران، چذابه و شلمچه، زائران ایرانی را منتقل می کنند.

رییس اتحادیه اتوبوسرانی کشور اظهار داشت: امسال بر اساس برنامه ریزی که صورت گرفته و جلساتی که ستاد اربعین داشت، به نظر می رسد سرویس دهی منظم تری نسبت به سال های گذشته برای ورود و خروج مردم از کشور عراق انجام شده و تقسیم بندی ها به درستی انجام شده بود.

مسلم خانی یادآور شد: دو شب گذشته موج بازگشت زائران حسینی به کشور را داشتیم که مشکل خاصی پیش نیامد.

وی اضافه کرد: در پایان برکت نیز اتوبوس ها برای جابجای مسافران به اقصا نقاط کشور حضور داشتند و با توجه به زیرساخت ها و افزایش فضا در پایانه برکت، مشکلات سال های قبل را نداشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال 500 هزار زائر حسینی به داخل کشور تا دو روز آینده

انتقال 500 هزار زائر حسینی به داخل کشور تا دو روز آینده