مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 06:562019-10-20اقتصادي

1700 میلیارد تومان از درآمدهای شهرداری تأمین نشده است


شهرداری تهران در شش ماهه اول امسال نتوانسته است 1700 میلیارد تومان از درآمدهایش را محقق کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، حسن رسولی در صد و هفتاد و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران گزارش خود درخصوص عملکرد مالی شهرداری تهران در مرداد و شهریور سال جاری را ارائه کرد.

وی افزود: شهرداری تهران براساس بودجه مصوب موظف بوده است در برش عملکردی دو ماهه خود نسبت به تامین منابع به میزان 3100 میلیارد تومان اقدام و مصارف خود را تنظیم کند.

رسولی ادامه داد: در دو ماهه مرداد و شهریور شهرداری تهران توانسته 1962 میلیارد تومان معادل 62 درصد درآمد را محقق کرده است که 38 درصد عدم تحقق درآمد مواجه است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران، گفت: از کل درآمدها 1837 میلیارد آن معادل 94 درصد نقدی بوده است و 6 درصد آن غیرنقد بوده است و آن قسمت که بالفعل قابلیت نقد شوندگی داشته باشند نقد محسوب می شود.

وی افزود: 44 درصد درآمدهای به دست آمده در این مدت پایدار و 56 درصد آن غیرپایدار بوده است و درآمدهای پایدار آن دسته از درآمدها است که از دو خصیصه برخوردار باشد.

رسولی خاطرنشان کرد: دریافت عوارض نوسازی و توسعه و عمران و عوارض پسماند از این دسته درآمدهای پایدار محسوب می شود و در نقطه مقابل ساخت و سازها و عوارض آن از جمله درآمدهای ناپایدار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1700 میلیارد تومان از درآمدهای شهرداری تأمین نشده است

1700 میلیارد تومان از درآمدهای شهرداری تأمین نشده است