مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 06:512019-10-20اقتصادي

احداث شهرک کشاورزی در اراضی ملی/ توسعه گلخانه ها پیگیری می شود


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز گفت: توسعه شهرک های کشاورزی استان در اراضی ملی متعلق به دولت به منظور احداث شهرک کشاورزی دنبال می شود.

- سید مجید موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: احداث مجتمع های کشاورزی از جمله گلخانه ای، دامداری، شیلات با هدف ایجاد اشتغال در دستور کار است.

وی همچنین افزود: توسعه شهرک های کشاورزی استان در دو بخش اراضی ملی متعلق به دولت به منظور احداث شهرک کشاورزی و اراضی خصوصی کشاورزانی که میزان اراضی آنها بیش از 5 هکتار است و آب کافی دارند، پیگیری می شود.

رییس جهاد کشاورزی استان البرز گفت: در حال حاضر 5 پروژه از جمله شهرک گلخانه ای چوپان آباد واقع در شهرستان نظرآباد به مساحت 50 هکتار، شهرک گلخانه ای اسماعیل آباد شوربلاغ واقع در شهرستان کرج به مساحت 50 هکتار، شهرک گلخانه ای حسین آباد واقع در شهرستان نظرآباد به مساحت 50 هکتار، شهرک گلخانه ای برغان واقع در شهرستان ساوجبلاغ به مساحت 10 هکتار و شهرک گیاهان دارویی طالقان به مساحت 6 هکتار در مراحل انجام کار و پیگیری قرار دارند.

موسوی با تاکید بر اینکه در بخش خصوصی برای 5 شهرک گلخانه ای به مساحت مجموع 90 هکتار جواز تاسیس صادر شده است، گفت: سه شهرک گلخانه ای به مجموع مساحت 197 هکتار نیز برای صدور جواز تاسیس معرفی شده اند که در مراحل پایانی اخذ جواز قرار دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث شهرک کشاورزی در اراضی ملی/ توسعه گلخانه ها پیگیری می شود

احداث شهرک کشاورزی در اراضی ملی/ توسعه گلخانه ها پیگیری می شود