مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 06:452019-10-20اقتصادي

بزرگترین کارخانه باطری سازی در اردبیل افتتاح می شود


همزمان با سفر رییس جمهور به استان اردبیل یکی از بزرگترین کارخانه های باطری سازی با ظرفیت تولید یک میلیون باطری به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرعامل شرکت بازرگانی اشجع باطری در نشست با خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: شرکت تولیدی و بازرگانی اشجع با سابقه 35 سال فعالیت می کند به طوری که بعد از سال ها فعالیت در واردات و توزیع باطری تصمیم گرفته تا در یک اقدام جدید کارخانه تولید باطری را راه اندازی کند که در سفر رییس جمهور به صورت رسمی این مجموعه افتتاح خواهد شد.

مهدی اشجع خاطرنشان کرد: ما در قالب فروشگاه های زنجیره ای علاوه بر اردبیل در شهرهای رشت، تهران، زنجان و آذربایجان شرقی فعالیت می کنیم و تلاش مان بر این است تا در سایر استان ها نیز شعبه ای از این شرکت را راه اندازی و محصول تولید شده را عرضه کنیم.

وی تصریح کرد: از سال 96 تصمیم گرفتیم تا در کنار فعالیت های خدماتی و بازرگانی نسبت به راه اندازی کارخانه تولید باطری با استانداردهای بین المللی و تکنولوژی های جدید وارد فعالیت شویم.

مدیرعامل شرکت بازرگانی اشجع باطری افزود: با یک شرکت ترک قرارداد دانش فنی و انتقال تکنولوژی به امضا رساندیم که الگوی آنها نیز تکنولوژی برتر آمریکایی بوده و ما در کمتر از یک و نیم سال این واحد را آماده افتتاح کردیم که هم اکنون در جذب نیروهای م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین کارخانه باطری سازی در اردبیل افتتاح می شود

بزرگترین کارخانه باطری سازی در اردبیل افتتاح می شود