مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 06:142019-10-20اجتماعي

کمبود 1600 نیروی انسانی در آموزش وپرورش چهارمحال و بختیاری


مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به کمبود حدود 1600 نیرو در سال تحصیلی جدید در استان، گفت: در سال تحصیلی جدید 1387 نیرو نیز بازنشسته شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرحناز قائدامینی 28 مهرماه در بازدید از ایسنا، با اشاره به فعالیت اداره کل آموزش و پرورش استان در قالب 17 منطقه و ناحیه، اظهار کرد: 205 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در استان مشغول تحصیل هستند که 60 درصد آن در مقطع ابتدایی قرار دارند و 60 درصد دانش آموزان در روستاها ساکن هستند.

وی هدف مهم تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش را تربیت دانش آموز تمام ساحتی بیان کرد و ادامه داد: هدف این است که فرد پس از 12 سال تحصیل، برای حیات طیبه تربیت شود، ضمن اینکه آماده سازی او برای ورود به دانشگاه نیز به عنوان هدفی دیگر، دنبال می شود.

قائدامینی سند تحول بنیادین را تنها معیار و خط مشی آموزش و پرورش برشمرد و تأکید کرد: یکی از چرخش های این نهاد، کشاندن تمرکز فعالیت ها از ادارات به سمت و سوی مدارس است چرا که ثمره تمام فعالیت ها باید به مدارس برسد.

وی افزود: در همین راستا کارگروه رصد برنامه ها در برش کشوری و سپس استانی و منطقه ای تشکیل و طی جلسات مکرر، مجموعه فعالیت ها و برنامه ها برای مدارس تدوین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود 1600 نیروی انسانی در آموزش وپرورش چهارمحال و بختیاری

کمبود 1600 نیروی انسانی در آموزش وپرورش چهارمحال و بختیاری