مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 06:142019-10-20دانش

چهارمین همایش ملی باستان شناسی ایران برگزار می شود


چهارمین همایش ملی باستان شناسی ایران، اول و دوم آبان ماه 1398 در دانشگاه بیرجند برگزار می شود.

- چهارمین همایش ملی "باستان شناسی ایران" برگزار می شود چهارمین همایش ملی باستان شناسی ایران، اول و دوم آبان ماه 1398 در دانشگاه بیرجند برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چهارمین همایش ملی باستان شناسی ایران در حالی برگزار می شود که کمیته علمی و داوران آن، از بیش از 50 شخصیت برجسته علمی دانشگاهی و غیردانشگاهی تشکیل یافته است.

محققان و متخصصان باستان شناسی و علوم مرتبط پژوهش های خود را در چهار محور اصلی باستان شناسی پیش ازتاریخ، باستان شناسی تاریخی، باستان شناسی اسلامی و باستان شناسی و علوم مرتبط میان دانشی، به دبیرخانه این همایش ملی ارسال کرده اند.

دبیرخانه دائمی همایش ملی باستان شناسی ایران از سال 1391 در دانشکده هنر دانشگاه بیرجند تأسیس و تاکنون موفق به برگزاری سه دوره همایش ملی باستان شناسی شده است.

در این راستا دریافت بیش از 150 اصل مقاله از پژوهشگران مختلف حوزه باستان شناسی و علوم مرتبط از دانشگاه ها، مؤسسات، پژوهشکده ها و دیگر مراکز علمی آموزشی و پژوهشی کشور از دستاوردهای شاخص دبیرخانه همایش ملی باستان شناسی ایران است و این در حالی است که با توجه به کیفیت بالای مقالات دریافتی، دبیرخانه همایش ملی باستان شناسی ایران با انتخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین همایش ملی باستان شناسی ایران برگزار می شود

چهارمین همایش ملی باستان شناسی ایران برگزار می شود