مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 06:052019-10-20اجتماعي

ورود زائرین افغانستان به مرز دوغارون افزایش یافت


38 هزار و 647 نفر از اتباع افغانستان برای شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی در کربلا و عزاداری های پایانی ماه صفر از مرز دوغارون در شرق خراسان رضوی وارد ایران شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی تایباد با بیان اینکه این تعداد از 14 تا 27 مهر ماه سال جاری در قالب 230 کاروان وارد ایران شدند، افزود: این در حالی است که این رقم در سال گذشته به 31 هزار نفر رسید.

سرهنگ علی اکبر قربانی افزود: زیرساخت های لازم برای عبور آسان و بدون دغدغه زائران کربلا در مرز دوغارون فراهم و تمام امکانات و ظرفیت های شهرستان برای رفاه این زائرین به کار گرفته شده است.

وی اظهار داشت: دوغارون تنها گذرگاه رسمی ورود اتباع افغانستان به ایران است لذا برای عبور زائران در آمادگی کامل قرار دارد.

سرهنگ قربانی با تاکید بر لزوم آمادگی دستگاه های خدمات رسان و امدادی برای پذیرش زائرین افغانستانی گفت: روزانه بیش از دو هزار و 500 نفر زائر به صورت رسمی در این ایام از این گذرگاه وارد کشور شده اند.

فرمانده انتظامی تایباد افزود: پلیس مهاجرت و اتباع خارجی نیز با برنامه ریزی های انجام شده این آمادگی را دارد که در صورت افزایش ورود زائران افغانستانی به مرز دوغارون، گیت های خروجی مسافران در این پایانه مرزی را به صورت موقت افزایش داده تا زائران به آسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود زائرین افغانستان به مرز دوغارون افزایش یافت

ورود زائرین افغانستان به مرز دوغارون افزایش یافت