مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 05:562019-10-20سياسي

آرزوی رسیدن به حسین خستگی ندارد


عزت و تمدن اسلامی دوباره بر کل عالم می درخشد فضا و زمینه برای تحقق حکومت موعود الهی و ظهور آن گل زیبای نرگس مهیا گشته خود باختگی ها و استثمار از جهان اسلام رخت برمی بندد و عالم سراسر نور علی نور می شود.

- آن پیر و معمار کبیر نهضت و انقلاب اسلامی ایران، این کد را چه زیبا فرمود که راه قدس از کربلا می گذرد و اکنون بعد گذشت چند دهه انقلاب، روزگار آن کد موفقیت جهان اسلام را رمز گشایی کرده است البته راستش دشمنان اسلام و مسلمین این خواب را کاملا بارها دیده و تعبیرش هم کردند و در نتیجه مدت هاست که سخت در رعب و وحشت قرار گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هر روز کابوس می بیند و هر روز توطئه های شیطانی طراحی و اجرا می کنند که یکی از آن ها پروژه 7 هزار میلیارد دلاری خلق داعش به صورت وحشتناک است اما برابر وعده های الهی، دشمنان اسلام بویژه یزید زمان امروز روزگار که تمام قد و با بکارگیری تمامی امکانات لشکریان شیطانی و کفر توطئه خاموشی جریان های اسلامی فروگذار نمی کند.

بزودی قبل از حرکت و اقدام عملیاتی لشکر الهی فاتح اربعینی با بیرق قمر بنی هاشمی از کربلا، با دست خود و با رعب و وحشت از بلاد اشغال شده جهان اسلام فرار و قدس شریف و حرمین شرفین به آغوش جهان اسلام برخواهد گشت و مسلمین زمینه ظهور را آماده خواهند کرد، باذن الله تعالی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرزوی رسیدن به حسین خستگی ندارد

آرزوی رسیدن به حسین خستگی ندارد