مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 05:362019-10-20سياسي

خدمت رسانی ایستگاه صلواتی حضرت ابوالفضل(ع) در مسیر برگشت به زائران اربعین


مسئول ایستگاه صلواتی حضرت ابوالفضل(ع) همدان از ارائه خدمات به زائران عتبات عالیات از روز چهارشنبه 24 مهرماه خبر داد و گفت: این ایستگاه صلواتی ارائه خدمات را به زائران اربعین در مسیر برگشت آغاز کرده است.

- خدمت رسانی ایستگاه صلواتی حضرت ابوالفضل(ع) در مسیر برگشت به زائران اربعین مسئول ایستگاه صلواتی حضرت ابوالفضل(ع) همدان از ارائه خدمات به زائران عتبات عالیات از روز چهارشنبه 24 مهرماه خبر داد و گفت: این ایستگاه صلواتی ارائه خدمات را به زائران اربعین در مسیر برگشت آغاز کرده است.

بهنام کلهر در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه فعالیت ایستگاه صلواتی حضرت ابوالفضل(ع) تا 4 روز پس از اربعین ادامه خواهد داشت، افزود: این ایستگاه جنب پمپ بنزین آیت الله نجفی به صورت شبانه روزی به زائران اربعین خدمات رسانی می کند به طوریکه روزانه 3 وعده غذا در اختیار زائران قرار می گیرد و به علت نزدیک بودن به پمپ بنزین از امکانات نمازخانه و سرویس بهداشتی نیز برخوردار است.

مسئول ایستگاه صلواتی حضرت ابوالفضل(ع) همدان با اشاره به اینکه این ایستگاه در چهارمین سال برپایی خود با افتخار به زائران امام حسین(ع) خدمت رسانی می کند، بیان کرد: حدود 20 تا 30 نفر به صورت داوطلبانه در این ایستگاه به فعالیت مشغول هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی ایستگاه صلواتی حضرت ابوالفضل(ع) در مسیر برگشت به زائران اربعین

خدمت رسانی ایستگاه صلواتی حضرت ابوالفضل(ع) در مسیر برگشت به زائران اربعین