مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 05:262019-10-20دانش

دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه شهرکرد در میان برترین دانشکده های فنی و مهندسی جهان


دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه شهرکرد بر اساس نظام رتبه بندی جهانی تایمز در میان برترین دانشکده های فنی و مهندسی جهان قرار گرفت.

- مرکز چهارمحال و بختیاری، رییس دفترهمکاری علمی و بین المللی دانشگاه شهرکرد گفت: دانشکده فنی و مهندسی بر اساس نظام رتبه بندی جهانی تایمز در میان برترین دانشکده های فنی و مهندسی جهان قرار گرفت.

آقای بهمنی افزود: دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه شهرکرد در رتبه بندی موضوعی فنی و مهندسی دانشگاه های جهان برای نخستین بار در رتبه بندی بین المللی تایمز در رتبه 400 تا 500 دانشگاه های جهان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه دانشکده فنی و مهندسی در رتبه بندی 2020 تایمز در رده 400 تا 500 قرار گرفته است؛ افزود: این رتبه نشان دهنده رقابت دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه شهرکرد با دانشگاه های معروفی مانند تاسمانیا استرالیا، والنسیا اسپانیا، آبردین اسکاتند و آبرن آمریکا است.

رییس دفترهمکاری علمی و بین المللی دانشگاه شهرکرد گفت: قرار گرفتن دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه شهرکرد در این رتبه، وجه علمی و بین المللی دانشگاه را افزایش می دهد.

در رتبه 400-500 رتبه بندی تایمز علاوه بر دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه شهرکرد، دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه علم وصنعت ایران، دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه صنعتی اصفهان، دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه شهرکرد در میان برترین دانشکده های فنی و مهندسی جهان

دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه شهرکرد در میان برترین دانشکده های فنی و مهندسی جهان