مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 05:222019-10-20فرهنگي

همایش «تئاتر عاشوراییان» از امروز در همدان آغاز می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: هفتمین همایش «تئاتر عاشوراییان» از امروز -یکشنبه 28 مهر- تا 4 آبان ماه امسال در استان همدان برگزار می شود.

- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: هفتمین همایش تئاتر عاشوراییان از امروز -یکشنبه 28 مهر- تا 4 آبان ماه امسال در استان همدان برگزار می شود.

احمدرضا احسانی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه 8 نمایش در این دوره از همایش حضور دارند، افزود: گروه های شرکت کننده از شهرستانهای همدان 3 نمایش، ملایر 2 نمایش، نهاوند 1 نمایش و کبودراهنگ 2 نمایش هستند.

دبیر هفتمین همایش تئاتر عاشوراییان همدان ادامه داد: در شهرستان همدان 7 نمایش عاشورایی در محل تئاتر شهر واقع در مجتمع فرهنگی، هنری شهید آوینی و در شهرستانهای ملایر، نهاوند، تویسرکان، کبودراهنگ، بهار، اسدآباد و رزن یک نمایش عاشورایی در طول برگزاری همایش به روی صحنه خواهد رفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با اشاره به اینکه برگزاری این دوره از همایش به صورت غیررقابتی است، تعداد هنرمندان حاضر در همایش را 125 نفر دانست و اظهار کرد: گواهی شرکت در همایش و تندیس همایش به گروه های شرکت کننده در آیین گشایش اهدا خواهد شد همچنین توزیع 4000 برگ بلیط رایگان برای بازدید از نمایشها در بین شهروندان همدانی صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش «تئاتر عاشوراییان» از امروز در همدان آغاز می شود

همایش «تئاتر عاشوراییان» از امروز در همدان آغاز می شود