مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 03:512019-10-20سياسي

کابوس آمریکا و آل سعود


به عقیده محور آمریکایی، سعودی، صهیونیستی، افزایش جمعیت و بصیرت شرکت کنندگان در راهپیمایی اربعین، ابتکاری ایرانی – انقلابی است و گفتمان انقلاب اسلامی از این طریق، - خبرگزاری فارس،گروه دیگر رسانه ها: روزنامه حمایت در یادداشتی نوشت:  یوم الله اربعین حسینی، روزی است که به دلیل مختصات و مؤلفه های ضد استکباری، ترس و وحشت سنگینی را بر دشمنان و بدخواهان مسلمانان مستولی کرده است.

همایش حج و کنگره اربعین، دو نماد مهم از اجتماع عظیم جهان اسلام هستند که با توجه به حاکمیت وابسته آل سعود در سرزمین حجاز، نظام سلطه، نگرانی و دغدغه ای از جهت دار شدن این جمعیت خروشان به سمت اهداف ضد استکباری ندارد.

اما عربستان و ارباب آمریکایی اش به شدت از اجتماع رو به گسترش اربعین نگران اند و علیرغم نیات و برنامه های خباثت آلودی که از حدود یک دهه پیش به جریان انداخته اند، موفق نشدند تا این سیل خروشان را منحرف کنند.

  تقلا برای کمرنگ کردن اربعین امسال، بیش از سال های دیگر نمود و بروز داشت چون قوام بخش و هماهنگ کننده برگزاری آن، چیزی جز عشق و ارادت دو ملت ایران و عراق به یکدیگر نیست.

این همبستگی میان دو ملت که تعرض به آن، یک بار توسط صدام با شکست بزرگی مواجه شده بود، بار دیگر، بغض دشمنان را برانگیخت تا بزرگ ترین عامل علقه و محبت در بین مردم دو کشور را هدف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کابوس آمریکا و آل سعود

کابوس آمریکا و آل سعود