مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مهر 1398 ساعت 15:192019-10-19اقتصادي

تاکنون 240 هزار زائر اربعین از طریق راه آهن به مرزها رفته اند


مدیرعامل راه آهن کشور با اشاره به اینکه برای اربعین امسال 445 هزار نفر ظرفیت ایجاد کردیم، گفت: تا امروز 240 هزارمسافر را جابجا کرده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید رسولی عصر امروز در حاشیه بازدید از پایانه شلمچه افزود: امسال راه آهن با 50 درصد افزایش ظرفیت صندلی ایجادی نسبت به سال گذشته روزانه 55 قطار ویژه برای جابجایی زائران از سراسر کشور به خرمشهر، کرمانشاه، همدان و اندیمشک پیش بینی کرده است.

وی اظهار کرد: به دلیل استقبال مردم از سفر با قطار تا امروز عملکرد ما متوسط 58 قطار بوده است.

مدیرعامل راه آهن کشور با بیان اینکه برای بازگشت زائران قطارهایی را پیش بینی کردیم که بلیط های آن در مبداء فروش نرفته است، تصریح کرد: به طور عمد این بلیط ها را نفروختیم تا زائران در بازگشت از عراق با این قطارها به شهرهایشان بازگردند، ما در مجموع خانواده وزارت راه و شهرسازی آمادگی کامل داریم و هماهنگی لازم بین بخشی ریلی، زمینی و هوایی به وجود آمده است، تمام همکاران ما با حداکثر توان در حال خدمات رسانی هستند که امید می رود زائران با آرامش و ایمنی به خانه هایشان بازگردند.

رسولی یادآور شد: همکاران ما در اداره کل راه آهن جنوب یک ایستگاه خط ریل باس پیش بینی کرده اند در حدفاصل خرمشهر تا شلمچه که به منظور تسریع در تردد زائران و به صورت 24 ساعته و رایگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکنون 240 هزار زائر اربعین از طریق راه آهن به مرزها رفته اند

تاکنون 240 هزار زائر اربعین از طریق راه آهن به مرزها رفته اند