مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مهر 1398 ساعت 12:182019-10-19پزشكي

آموزش بیش از 3هزار پزشک در کنگره سراسری پزشکی ورزشی


رییس فدراسیون پزشکی ورزشی و دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ گفت: در جریان چهاردهمین کنگره سراسری پزشکی ورزشی بیش از 3 هزار نفر آموزش های تخصصی در زمینه های مرتبط با پزشکی ورزشی را فرا گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر غلامرضا نوروزی در این خصوص، گفت: کنگره های پزشکی ورزشی فدراسیون هر دو سال یک بار برگزار می شود و کنگره چهاردهم با استقبال خوبی از طرف پزشکان، مربیان، ورزشکاران و دانشجویان همراه بود و طی آن 102 سخنران در قالب سخنرانی و پنل و کارگاه و 12 مقاله به صورت پوستر ارائه و 19 کارگاه کاربردی برگزار شد و در مجموع بیش از 3 هزار نفر تحت آموزش قرار گرفتند.

وی افزود: یکی از تفاوت های این کنگره با کنگره های گذشته این بود که سعی کردیم از تعداد سخنرانی ها و کارهای تکراری کاسته و به مباحث کاربردی تر بپردازیم که با استقبال خوبی همراه بود و شاهد بودیم که حتی تا روز آخر تمام کارگاه ها با استقبال بالای علاقه مندان همراه بود.

نوروزی خاطر نشان کرد: در برخی کارگاه ها و سمینارها بیش از 600، 700 نفر حضور داشتند که این مهم نشان از برگزاری هدفمند بود و خوشبختانه با وجود استقبال بالا، نظم خوبی بر روند برگزار حاکم بود و بدون هیچ گونه وقفه ای تمام برنامه های از پیش تعیین شده اجرا شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش بیش از 3هزار پزشک در کنگره سراسری پزشکی ورزشی

آموزش بیش از 3هزار پزشک در کنگره سراسری پزشکی ورزشی