مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مهر 1398 ساعت 11:412019-10-19اجتماعي

پیاده روی بزرگ جاماندگان اربعین در استان خراسان رضوی


هزاران جامانده اربعین آقا ابا عبد الله الحسین(ع) امسال در خراسان رضوی به ویژه مشهد مقدس به صورت خود جوش مسیرهای مختلف را تا اماکن متبرکه شهرهای خود پیاده روی کردند.

- هزاران جامانده اربعین آقا ابا عبد الله الحسین(ع) امسال در خراسان رضوی به ویژه مشهد مقدس به صورت خود جوش مسیرهای مختلف را تا اماکن متبرکه شهرهای خود پیاده روی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، مرکز خراسان رضوی، امروز در برخی از شهرهای بزرگ استان مانند: سبزوار و نیشابور عاشقان حسینی که از همایش بزرگ پیاده روی اربعین و زیارت بارگاه منور امام حسین (ع) در کربلا جا مانده بودند در راهپیمایی با عنوان جاماندگان اربعین در مسیرهای منتهی به اماکن متبرکه شهرهای خود پیاده روی و عزاداری کردند گزارش ها حاکیست در شهر مشهد مقدس نیز از همه مناطق شهر امروز عزاداران به صورت خود جوش، گروهی، فردی و یا همراه با خانواده های خود به یاد راهپیمایی اربعین حسینی از نجف تا کربلا، مسیرهای مختلف شهر تا حرم مطهر رضوی را پیاده پیمودند.

یکی از مهمترین اجتماعات عزاداران حسینی و همایش پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی امروز در مشهد، از مسیر بوستان ملت به سمت بولوار معلم، میدان استقلال، بولوار فردوسی و چهارراه ابوطالب تا حرم مطهر رضوی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیاده روی بزرگ جاماندگان اربعین در استان خراسان رضوی

پیاده روی بزرگ جاماندگان اربعین در استان خراسان رضوی