مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مهر 1398 ساعت 10:052019-10-19سياسي

رهبر انقلاب: اگر ثبات قدم داشته باشید، بشریت و دنیا اصلاح می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در اربعین شهادت سید و سالار شهیدان، حسینیه امام خمینی(ره) میزبان هیئت های دانشجویی از سراسر کشور بود و دانشجویان عزادار در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی، - حضرت آیت الله خامنه ای خطاب به عزاداران اربعین حسینی تاکید کردند: اگر در مسیر حق، ثابت قدم باشید، کشور و دنیا اصلاح و بشریت از منافع آن بهره مند می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در اربعین شهادت سید و سالار شهیدان، حسینیه امام خمینی(ره) میزبان هیئت های دانشجویی از سراسر کشور بود و دانشجویان عزادار در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی، همنوا با زائران کربلای معلّی فریاد لبیک یا حسین سر دادند.

حضرت آیت الله خامنه ای در این مراسم در سخنان کوتاهی با تشکر از مراسم عزاداری پر شور و با صفای جوانان، خطاب به آنان گفتند: صفا و نورانیت شما عزیزان بسیار مغتنم است و بنده همواره از خداوند متعال مسألت می کنم که ما و شما را همواره در مسیر مستقیم ثابت قدم بدارد، چرا که اگر شما در این مسیر حق ثابت قدم باشید، کشور و دنیا اصلاح و بشریت از منافع آن بهره مند می شود.

همچنین حجت الاسلام سعدی سخنران مراسم، گفتمان مقاومت ملت ایران را برگرفته از مقاومت حسینی(ع) خواند و افزود: جریان سلطه و استکبار به دنبال آن است که به وسیله تریبونهای پر شمار تبلیغاتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبر انقلاب: اگر ثبات قدم داشته باشید، بشریت و دنیا اصلاح می شود

رهبر انقلاب: اگر ثبات قدم داشته باشید، بشریت و دنیا اصلاح می شود