مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مهر 1398 ساعت 08:422019-10-19سياسي

جهانگیری: اربعین به یک رسانه اجتماعی برای انتشار پیام نهضت عاشورا مبدل شده است


راهپیمایی اربعین که هر سال باشکوه تر از سال قبل برگزار می شود به پدیده و تجربه ای نوین از نماد های جهان اسلام در پیگیری آرمان ظلم ستیزی، - آزادی، آزادی خواهی و آزادگی مبدل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، اسحاق جهانگیری ظهر امروز(شنبه) در جریان سفر به عراق و شرکت در گردهمایی بزرگ اربعین، در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت اربعین حسینی، هدف از سفر خود را شرکت در مراسم دینی و مذهبی اربعین، عرض ارادت به ساحت مقدس ائمه اطهار (ع) و اعلام حمایت و همراهی دولت ایران از زائران ایرانی و عاشقان امام حسین(ع) عنوان کرد و افزود: میزبانی شایسته از میلیون ها زائر امام حسین (ع) با وجود همه کمبودها کار بزرگی است و باید از این مهمان نوازی و تدارک امکانات و امنیت تشکر و قدردانی کرد.

معاون اول رییس جمهور ادامه داد: دولت و مردم عراق میزبانان خوبی هستند و باید از همه موکب داران و مردم این کشور که در مسیر نجف به کربلا تمام دارایی خود را خالصانه در اختیار زائرین قرار می دهند قدردانی کرد.

جهانگیری با مقایسه تعداد زائران و افرادی که در این تجمع عظیم شرکت می کنند، خاطرنشان کرد: ظرف ده سال اخیر تعداد ایرانیانی که از مرزهای جمهوری اسلامی وارد عراق شده اند از 50 هزار نفر به بیش از 3 میلیون و پانصد هزار نفر تبدیل شده است و این روند ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهانگیری: اربعین به یک رسانه اجتماعی برای انتشار پیام نهضت عاشورا مبدل شده است

جهانگیری: اربعین به یک رسانه اجتماعی برای انتشار پیام نهضت عاشورا مبدل شده است