مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مهر 1398 ساعت 08:372019-10-19سياسي

حذف زبان انگلیسی از تابلوی مدارس


«به یاد داشته باشیم همانگونه که دلار در نظام اقتصادی ما خلل وارد کرد و سبب شد تا اقتصادمان با دنیا به مخاطره بیفتد عدم یادگیری زبان انگلیسی هم در آینده ای نزدیک ما را به جایی خواهد رساند که نه تنها مراودات فرهنگی مان با مشکل روبرو خواهد شد بلکه برای کارهای .

- به یاد داشته باشیم همانگونه که دلار در نظام اقتصادی ما خلل وارد کرد و سبب شد تا اقتصادمان با دنیا به مخاطره بیفتد عدم یادگیری زبان انگلیسی هم در آینده ای نزدیک ما را به جایی خواهد رساند که نه تنها مراودات فرهنگی مان با مشکل روبرو خواهد شد بلکه برای کارهای روزمره هم به چه کنم خواهیم افتاد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا عصر ایران نوشت: می گویند 57 نماینده مجلس در طرحی خواهان رفع انحصار زبان انگلیسی در نظام آموزش همگانی کشور شدند.

در صورت تصویب، زبان انگلیسی از کتاب مدارس حذف و کسانی که به این زبان علاقه دارند باید به آموزشگاه های خصوصی بروند.

مردم ایران در یادگیری و استفاده از این زبان بسیار مشکل دارند و وقتی بحث از زبان و گفتگو می شود Hello و How are you تنها جملاتی هست که به زبان می آورند و برخی ها هم حتی نمی توانند این دو جمله را بر روی کاغذ بنویسند! بر اساس مطالعات سازمان بین المللی تحصیلیEF – که به مدت شش سال از 2007 میلادی الی 2012 میلادی در 60 کشور غیر انگلیسی زبان و بر روی 5 میلیون نفر آزمون ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف زبان انگلیسی از تابلوی مدارس

حذف زبان انگلیسی از تابلوی مدارس