مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مهر 1398 ساعت 08:362019-10-19سياسي

پیاده روی دسته های عزاداری به سمت حرم امام رضا (ع)


اجتماع عزاداران حسینی و همایش پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی همزمان با اربعین حسینی در مشهد برگزار شد و عزاداران مسیر بوستان ملت تا حرم مطهر امام رضا (ع) را پیاده پیمودند.

- اجتماع عزاداران حسینی و همایش پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی همزمان با اربعین حسینی در مشهد برگزار شد و عزاداران مسیر بوستان ملت تا حرم مطهر امام رضا (ع) را پیاده پیمودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، صبح امروز جمعیت دو هزار نفری زنان، مردان، جوانان، سالمندان و خردسالان با در دست داشتن بیرق سیاه لبیک یا حسین پس از قرائت زیارت عاشورا در بوستان ملت شهر مشهد، پیاده روی خود به سمت آستان ملائک پاسبان آغاز کردند و در این مسیر به نوحه سرایی و سینه زنی پرداختند.

در طول مسیر 12 کیلومتری پیاده روی جاماندگان اربعین نیروهای انتظامی، بسیج و انتظامات، عوامل ناحیه بسیج سپاه سلمان و شهرداری منطقه 11 مشهد هم حضور داشتند تا این آیین در فضای امن و منظم انجام شود.

دلباختگان حسینی پس از طی مسیر مشخص شده و شرکت در نماز جماعت ظهر اربعین با پیوستن به خیل عزاداران حسینی در حرم مطهر رضوی عزاداری خود را کامل کردند.

علاوه بر این عزاداران، هیأت های مذهبی از سراسر کشور و حتی برخی کشورها و ملیت های متفاوت نیز در میان جمعیت به چشم می خورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیاده روی دسته های عزاداری به سمت حرم امام رضا (ع)

پیاده روی دسته های عزاداری به سمت حرم امام رضا (ع)