مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مهر 1398 ساعت 08:282019-10-19سياسي

حضور 300 نفر از مدیران و کارشناسان آماد و پشتیبانی ناجا در مرزهای چهارگانه کشور


معاون آماد و پشتیبانی ناجا از حضور 300 نفر از مدیران و کارشناسان آماد و پشتیبانی ناجا در مرزهای چهارگانه کشور خبر داد و گفت: 12 هزار نیروی پلیس به این مرزها منتقل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار رحمت الله محمدی، اظهار داشت: اربعین امسال بسیاری از برنامه های ما به صورت متمرکز مدیریت شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه در بحث تغذیه که یکی از اصلی ترین فعالیت های معاونت آماد پشتیبانی است اقدامات خوبی انجام شده است، افزود: در بحث تحرک نیز فعالیت های خوبی داشتیم .

سردار محمدی با اشاره به اینکه امسال نزدیک به 30 قلم از کالاهای اساسی برنامه غذایی، برنامه ریزی، تامین و توزیع شده است، خاطرنشان کرد: برنامه غذایی خوب و مدونی در مرزهای چهارگانه کشور برای نیروهای پلیس اعمال شده است.

معاون آماد و پشتیبانی ناجا با اشاره به حضور 300 نفر از مدیران و کارشناسان این معاونت در مرزهای چهارگانه کشور، گفت: 12هزار نیروی پلیس در سراسر کشور توسط آماد و پشتیبانی ناجا به این مرزها منتقل شدند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در بحث تامین تجهیزات تخصصی بالغ بر 5 میلیارد تومان تجهیزات سرمایه ای تامین و در اختیار این واحدها قرار دادیم.

سردار محمدی به انتقال یگان احتیاط به مرزهای چهارگانه کشور اشاره داشت و گفت: خوشبختانه با ارتش و وزارت دفاع در بحث تامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 300 نفر از مدیران و کارشناسان آماد و پشتیبانی ناجا در مرزهای چهارگانه کشور

حضور 300 نفر از مدیران و کارشناسان آماد و پشتیبانی ناجا در مرزهای چهارگانه کشور